Randi napján kámforrá válás 4ever

Ebben a posztban a minimum húsz pasit felölelő trend hódításának kivesézése lesz meghatározó, saját tapasztalatokkal fűszerezve.

Mentségemre szóljon, hogy több évnyi társkeresési tapasztalatból szemezgetve tárom elétek a mulatságos, ámde kissé elgondolkodtató szösszeneteket.

Neveket mellőzve, összefoglalva a fentebb említett húsz pasit, jöjjön a sztori.

Ismerkedési akciók közben akadtam eme gyöngyszemekre. Adatlapon ott figyelt a "Komoly kapcsolatot keresek, kalandorok mellőzzenek!!!"  cuki kis iromány, tehát a böngészés után nyomtam egy "Tetszik"-et. Meglepődve tapasztaltam, hogy a vonzalom kölcsönös, mert az illető már régebben szavazott rám. 

Pár perc elteltével jött is az első üzenet. Pár óra beszélgetés után számcsere, pár óra telefonos beszélgetés után úgy ítéltem meg, hogy normális és szimpatikus az illető, szóval hátulról mellbe közöltem vele (hátha elhív randira a kis drága cuncibogár), hogy a személyes találkozón dől el minden. Vette a lapot a kis drága, rögtön meg is kérdezte, ráérek e valamelyik nap. Nekem sem kellett több, átnyálaztam a munkarendet, rájöttem hogy azt az egy szabadnapomat nem szeretném elfecsérelni egy talán nem is jön be találkozóra, így megmondtam neki, hogy mikor végzek, merre találkozzunk, kb egy óra alatt úgyis kiderül mi a helyzet.  Másnapra meg is dumáltuk.

Éjjel elköszönés, izgulás a másnapi randi miatt... Reggel szem kipattan, telefont felkap, üzenetet les... Sehol semmi. Nem vagyok nyomulós fajta, tehát vártam türelmesen, hogy írjon valamikor... Teltek az órák, egyre erősödött bennem az érzés, hogy valami nem stimmel. Randi előtt egy órával ráköszöntem és kérdeztem, hogy jó e még neki a mai nap, vagy tegyük át máskorra. El sem olvasta. Megbeszélt időpont előtt kb tíz perccel még mindig nem olvasta, így egy laza telefon gondoltam még belefér, lehet hogy annyi dolga van, hogy észre sem vette hogy pittyen az üzenetem...

 

Én.. Hülye... Naív... Állat...

 

Telefont sem vette fel, elindultam haza. Hazaérve tiltás, törlés, mindenhol. Ismételt nekifutás a következő "áldozat" felkutatására.

Feltenném a kérdést : MIÉRT??????

Mi értelme van ennek? Mi volt a gond, mikor előző nap, még oly nagy lelkesedéssel várta a másnapi talit? Kialudta? Kijózanodva sokkolta a látvány? Hallottam pár alternatívát, de érdekelne a Ti véleményetek is.