Miért rosszabb a dohányzás, mint az alkoholizmus?

Gyakran olvasni társkeresős profilokon, hogy " Utálom a dohányzást, Csak társaságban iszom"... Akkor ezt vesézzük ki szerintem.  Én dohányzom. Tudom, tudom, rossz szokás meg minden, káros az egészségre blabla, hamutartót nyalogatni nem túl jó... 

1. Az Én egészségem, azt teszek vele, amit akarok, mindaddig, amíg nem ártok vele másnak!

2. A hamutartó nyalogatós dolgot jópárszor megkaptam már. Csókolózás előtt léteznek cukrok, rágók, amik nemcsak a szagot, de az ízt is elveszik. Nem tudom mi ezzel a probléma...

3. Kultúrált dohányosnak tartom magam, nem fújom más arcába a füstöt, sőt. Ha valaki elmegy mellettem, elfordítom a fejem, vagy éppen fulladásig visszatartom a kifújandó füstöt, nehogy zavarjam vele az illetőt. Nem dobom el a csikket, csak akkor, ha tudom, hogy nincs a közelben szemetes vagy hamus. 

4. Nem akarok rászoktatni senkit, tiszteletben tartom a nemdohányzókat, természetes hogy ezt is várom viszont, amit persze hogy nem kapok meg... Akarok cigizni, nem kocadohányos vagyok, én így érzem jól magam, tessék szépen felfogni és elfogadni, vagy tovább lehet slattyogni!

5. Mindig van nálam rágó és kézfertőtlenítő, a nem kívánatos szagok elűzésére. Szóval nyugi van.

Az alkohol fogyasztásával kis mértékben és alkalmanként semmi problémám. De ha valaki minden nap vagy rendszeresen totál részegre issza magát, az már nekem elfogadhatatlan. Párkapcsolatot létesíteni egy olyan emberrel, aki a fizetése felét alkoholra költi, nem áll szándékomban. Kövezzetek meg, hogy anyagias vagyok, de hogy a viharba tervezzek közös jövőt egy olyan emberrel, akit nekem kellene eltartani az alkoholizálása miatt?! Arról nem is beszélve, hogy három baromi nagy hátránya van a piásoknak :

1. Többnyire agresszív ha iszik, tehát a környezetére nézve is veszélyes. (Mindig tisztelet a kivételnek!)

2. Társasági életet maximum olyan emberekkel lehetne élni, akik hasonló alkoholproblémákkal küzdenek, mert ha mindenki taccsra vágja magát, akkor senkit nem érdekel ha kötekszik, vagy beájul, vagy éppen a kis Vukkot pakolgatja minden sarokba, vagy mások cipőjére.... (Szintén tisztelet a kivételnek!)

3. Az ágyban.... Magyaráznom kell? 

Szóval igen, dohányzom, nem fogom abbahagyni, nem fogom elviselni az alkoholizmust, de megváltoztatni sem akarok senkit. Engem is lehet békénhagyni ezzel a témával. Senki kedvéért nem fogok sem leszokni, sem lefogyni. Ennyi meg egy bambi.

A következő posztokban félresikerült ismerkedéseket fogok bemutatni.

 

VIGYÁZAT! SíRVARÖHÖGŐS MEGOLDÁSOK KÖVETKEZNEK! CSAK ERŐS REKESZIZOMMAL RENDELKEZŐKNEK!!!